نرم افزار جامع پیمانکاری

پیمانکاری ساخت وساز، نصب کارخانجات، راه سازی

نرم افزارهای مدیریت پروژه ابزارهای مناسبی برای پروژه های بزرگی می باشند که شامل انبوهی از اطلاعات هستند. مدیریت پروژه هایی از قبیل پروژه های ساخت و ساز که مدیریت آنها مستلزم تلاشی عظیم و گاهی صرف هزینه های سنگین می باشد، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نیاز به فعالیتی منسجم در همه زمینه ها دارد و این انسجام و یکپارچگی تنها در صورتی میسر خواهد بود که از نرم افزارهای مدیریتی با ویژگی های مناسب بهره کافی برده شود.

برنامه ها می توانند با توجه به تفاوت نیازهای کاربران مختلف، امکانات متفاوتی را دارا باشند. اگر تفاوت نیازهای کاربران را در سه دسته برنامه های پیمانکاری به صورت (الف) برنامه ساده برای موسسات کوچک با قیمتی به نسبت کمتر، (ب) برنامه ای برای استفاده در شرکت های کوچک و متوسط به صورت تک کاربره یا چند کاربره، با قیمت مناسب، و (ج) برنامه ای گسترده و به روز، برای استفاده در شرکت های کوچک، متوسط، و بزرگ که حجم تراکنش های سنگین را نیز پوشش دهد و قیمت آن گزاف نباشد، با این تقسیم بندی می توانیم سه مدل برنامه ساده، عمومی و جامع طراحی نماییم.

آداک در صنعت

گروه نرم افزاری آداک با توجه به نیاز و سلیقه شما نرم افزاری را طراحی می نماید تا با مدیریتی جامع تمامی نیازهای کسب و کار شما را برطرف سازد. در زیر به برخی از امکانات و ویژگی هایی که میتوانیم ارائه دهیم می پردازیم.

امکانات کلیدی در برنامه های پیمانکاری عبارتند از:

  • تعریف پروژه به تعداد نا محدود
  • گزارش قیمت تمام شده پروژه،
  • گزارش سود و زیان هر پروژه،
  • تعریف یک یا چند انبار برای هر پروژه،
  • گزارش موجودی مقداری و ریالی کالاهای مصرف شده در هر پروژه،
  • گزارش گردش حساب ها و تراز حساب ها به تفکیک هر پروژه،
  • تهیه گزارشات مالی بین دوره ای به تفکیک پروژه
  • و …

 بخش های مهم یک نرم افزار پیمانکاری

نرم افزار جامع پیمان کاری

مدیریت پروژه

  • تفکیک پروژه ها در قالب مراکز هزینه و مراکز مصرف متفاوت
  • انواع گزارشات مالی (تراز کل، تراز معین، تراز تفضیلی، گزارشات گردش حساب ها، . . .) به تفکیک هر پروژه، و نیز به صورت تلفیقی
  • تهیه گزارشات مالی بین دوره ای (مثلا از ابتدای تابستان ۱۳۹۵ تا پایان بهار ۱۳۹۷) برای هر پروژه یا به صورت تلفیقی
  • ارائه گزارش قیمت تمام شده پروژه
  • امکان طراحی انواع گزارش سود و زیان به ازاء هر پروژه و نیز گزارش تلفیقی
  • انواع گزارشات گردش کالای مصرفی هر پروژه به صورت مقداری و ریالی و نیز امکان گزارشات تلفیقی مربوطه
  • گزارش بهای تمام شده پروژه استاندارد طبق اصول دارایی شامل :
  • بهای تمام شده کار در جریان اول دوره
  • هزینه های قابل تخصیص به پیمان طی سال شامل :
  • مواد و مصالح
  • حقوق و دستمزد
  • هزینه پیمانکاران ( دست دوم )
  • کرایه ماشین آلات
  • استهلاک ماشین آلات
  • سایر هزینه ها
  • بهای تمام شده کار در جریان پایان دوره
  • قیمت تمام شده کار انجام شده
  • در آمد ناخالص صورت وضعیتها
  • قیمت تمام شده کار انجام شده ( نقل از گزارش بالا )
  • سود ( زیان ) ناویژه عملیات پیمانکاری ( نقل به حساب سود و زیان )
  • و …

حسابداری

  • گزارشات دفاتر مالی دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر معین و دفتر تفضیلی به تفکیک مراکز هزینه
  • تراز کل ( ۴ ، ۶ و ۸ ستونی )
  • تراز معین
  • تراز تفضیلی
  • گزارش مانده حساب اشخاص
  • گزارش صورت حساب مشتری و چاپ آن با عنوان دلخواه
  • امکان نمایش کالاهای ثبت شده در فاکتور،با تعداد و قیمت واحد آنها، در صورت حساب مشتری
  • امکان چاپ اسناد روزانه و ماهانه
  • امکان گزارشات دفتر روزنامه و دفتر کل از اسناد روزانه و ماهانه
  • آنالیز حساب ها از طریق گزارشات دفاتر معین و تفضیلی
  • مرور حساب ها در سطوح مختلف حساب از بالاترین سطح به پایین تر سطح و بالعکس
  • ارجاع به سند حسابداری از طریق گزارشات دفاتر حسابداری، با کلیک روی شماره سند مورد نظر
  • جستجوی قوی روی سرفصل ها در هنگام تهیه گزارشات
  • گزارش سود و زیان بازرگانی
  • ترازنامه مطابق با استانداردهای حسابداری
  • امکان تعریف صورت سود و زیان دلخواه توسط کاربر
  • تهیه گزارش از اسناد ارزی به تفکیک هر سرفصل

خزانه داری

  • امکانات ثبت سرفصل حساب ها
  • ثبت تراکنش های مالی
  • امکانات گزارش گیری
  • ظاهری زیبا و شکیل
  • سهولت کاربری
نرم افزار انبار داری

انبار داری

  • گزارش گیری بر اساس بیش از یک واحد اندازه گیری، امکان تهیه گزارشات بر اساس سه واحد متفاوت تعریف شده برای هر کالا به عنوان مثال: متر مربع، کارتن
  • گزارش از کالاهای زیر حداقل موجودی‌
  • گزارش از کالاهای فاقد موجودی
  • لیست تحویل گیرندگان کالا و …

         > گذارش انبار  شامل:

  • انواع گزارشات کاردکس و موجودی مقداری کالا با محدود کردن: تاریخ، ارسال کننده و دریافت کننده کالا، طبقه بندی کالا به صورت کد اول و دوم و سوم و سایر گزینه ها …
  • ارائه گزارشات به تفکیک هر انبار و سرجمع انبارها
  • تهیه گزارشات براساس مراکز هزینه
  • گزارشات کاردکس و موجودی ریالی به روش میانگین موزون، فایفو و لایفو

خرید و فروش

  • امکان ثبت تراکنش های متنوع خرید و فروش کالا
  • ثبت گزارشات متنوع، منجمله گزارشات خرید و فروش فصلی
  • گزارشات ارزش افزوده
  • و…