مخابرات

امروزه، شرکت های مخابراتی چالش پایین نگه داشتن هزینه های عملیاتی را تجربه می کنند. آنها تلاش می کنند تا سهم مشتری، حفظ مشتری و درآمدها را با توسعه خدمات جدید افزایش دهند. آن ها برای غلبه بر این چالش ها، بر روی استراتژی ها و نرم افزار CRM سرمایه گذاری می کنند. در حقیقت نرم افزار CRM به اپراتورهای مخابراتی در مدیریت و کنترل فرایندهای مرتبط با مشتری کمک می کند. راه حل های نرم افزار CRM برای شرکت های مخابراتی با ارائه ابزارهایی برای شناسایی و حفظ مشتریان سودده، توانایی رقابت با سایر شرکت ها را فراهم می کنند.

تولید نرم افزار crm

CRM برای مخابارت

مزایا  و قابلیت های CRM برای کسب و کارهای مخابراتی

 

نرم افزار CRM اهداف مهم کسب و کار ها را برآورده می کند. به گفته کارشناسان، این نرم افزار قابلیت های قدرتمندی دارد و می تواند آینده یک شرکت را تضمین کند. نرم افزار CRM می تواند مزایا و قابلیت های زیر را برای کسب و کارهای مخابراتی فراهم نماید:

  • پاسخگویی به پرسش و پاسخ ها و اقدام فوری برای پرسنل شرکت
  • یکپارچه سازی دائم با سیستم های مدیریت صورت حساب، سفارش و خدمات و اطلاعات
  • ارائه ابزارهایی برای تضمین رضایت مشتری
  • تضمین یکپارچه سازی کامل برای داده های مکتوب مشتری در بخش های مختلف شرکت
  • تغییر و اصلاح کمپین های راه اندازی شده به کمپین های موثرتر، سازنده تر و سودآورتر
  • افزایش سودآوری از طریق ارتقای تدریجی حجم پایگاه داده پاسخگویی بخش بازاریابی
  • برقراری تعامل با مشتریان جدید، ترویج فروش متقابل، بیش فروشی و کاهش ریزش
  • ایجاد مزیت رقابتی پایدار: نرم افزار CRM حفظ و تغییر موقعیت مناسب مشتری و پیش بینی حرفه ای در مورد عملکرد مشتری و تسریع زمان بازاریابی را انجام می دهد.
  • شناسایی روندها، شناسایی نیازهای برآورده نشده مشتری و تخصیص مجدد منابع توسعه به صورت پویا
Crm در مخابرات

عملکردهای نرم افزار CRM در صنعت مخابراتی

نرم افزارهای CRM، به غیر از مدیریت حساب مشتریان، سابقه تماس ها و فعالیت ها در صنعت مخابراتی، عملکردهای مکمل منحصر بفردی نیز دارند. بعنوان نمونه نرم افزار CRM با جمع آوری داده ها از تمام بخش های متفاوت سازمان مانند فروش و خدمات، ریزش مشتری را برای شرکت های مخابراتی کنترل می کند. هنگامی که تحلیل ها با اطلاعات تراکنش ها ترکیب شوند، شناخت عمیقی نسبت به رفتار مشتری آشکار می شود و به شناخت عوامل ریزش مشتری و مهار آن کمک می کنند.

پایگاه داده مشتری

با استفاده از پروفایل کامل مشتریان در نرم افزار CRM که در آن تمام داده های مورد نیاز، شامل آمار و ارقام مربوط به تعاملات از طریق ایمیل، نامه ها، تماس های تلفنی و …. ارائه می دهند، می توانید تبادل داده کامل و درستی داشته باشید. هماهنگی کلی با صدور صورت حساب، سفارش، خدمات و سیستم های مدیریت مالی در نرم افزار CRM به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات را جمع آوری و پرسش و پاسخ ها را به سرعت و با مهارت مرتب کنید. به علاوه، این کار به دلیل قابلیت استفاده فوق العاده ساده در نرم افزار CRM ، به راحتی انجام می شود.

مراقبت از مشتری و صدور صورت حساب

مراقبت از مشتری و صدور صورت حساب در نرم افزار CRM ، دسترسی و انتقال راحت صورت حساب ها را ممکن می سازد. بدین ترتیب شما می توانید پیشینه مشتریان را مشاهده ، فاکتور ها و باقیمانده حساب ها را بررسی کنید. این راه حل نرم افزار CRM پرداخت ها را قبول و ارزش مشاوره ها را افزایش می دهد.

بررسی مشکلات

نرم افزار CRM به شما کمک می کند تا مسایل مربوط به سرویس دهی را با تیکت های اعلام مشکل، بررسی و سریعاً رسیدگی و بر طرف نمایید. در حقیقت نرم افزار CRM در کاهش مشکلات و بستن تیکت های اعلام مشکل مهارت دارد.

رسیدگی به اختلافات

راه حل نرم افزار CRM برای رسیدگی به اختلافات بدین صورت است که، یک پرونده مجزا برای حل هر شکایت ایجاد می کند. این پرونده شامل تمام اطلاعات مرتبط می باشد و به سوالات زیر پاسخ می دهد:

  • چه افرادی درگیر هستند
  • چه افرادی به معاملات و اسناد بایگانی متصل می باشند
  • چه افرادی به یادداشت ها و پیشینه مشکلات دسترسی دارند

مدیریت فروش و قرارداد

مدیریت فروش و قرارداد در نرم افزار CRM به همراه قابلیت های مورد نیاز برای کوتاه کردن چرخه های فروش فراهم می شود. این فرایند در نرم افزار CRM، درآمد ها را افزایش داده، بهره وری و بهینه سازی کانال های مستقیم، غیر مستقیم و آنلاین را به حداکثر می رساند. این امر به شما کمک می کند تا فعالیت های فروش را با دقت سازماندهی و بر طبق محدوده معیارهایی مانند مقدار، درآمد، خطوط تولید یا حساب های استراتژیک، برنامه ریزی و پیش بینی کنید.

مدیریت فروش

مدیریت ارتباطات با شرکاء

این قابلیت نرم افزار CRM به شرکای شرکت این امکان را می دهد تا اطلاعات مهم در مورد پیش بینی های فروش، گردش سفارش و برنامه های تحویل سفارش را به اشتراک بگذارند. این راه حل تضمین می کند که هر فردی در راستای رضایت مشتری و پیگیری کلی استراتژی بازاریابی کار می کند.

عملکردهای مدیریت کمیسیون ها

عملکردهای مدیریت کمیسیون ها در نرم افزار CRM برای شرکای شرکت انگیزه ایجاد می کند. بدین ترتیب، می توانید محصولات و خدمات جدید را به سرعت و به راحتی ارائه دهید. توجه داشته باشید، مدل های پاداش نوآورانه در این بخش پشتیبانی می شوند.

ویژگی های تحلیل در نرم افزار CRM

ویژگی های تحلیل در نرم افزار CRM به شما پنجره ای در تمام ابعاد استراتژی های مشتری محور ارائه می دهد تا بدین ترتیب دقیقاً مشخص شود که چه کارهایی، چرا انجام می شوند. عملکردهای نوآورانه و خلاقانه، امکان شناسایی و در نظر گرفتن سودآور ترین گروه مشتریان، سنجش رضایت و وفاداری، پیگیری و پیش بینی حفظ مشتریان و مهار ریزش را فراهم می کنند.