بانکداری

نرم افزار بانکداری

امروزه پیشرفت اقتصادی و بازرگانی کشور در گرو پیشرفت صنعت بانکداری پابه پای سایر صنایع کشور و همچنین صنایع بانکداری سایر کشورهای پیشرفته است.از این رو فرقی نمیکند بانک باشید یا صندوقهای قرض الحسنه و موسسات مالی و اعتباری شرکت آداک با توجه به نیاز و درخواست شما سیستمهای نرم افزاری بانکداری مقرون به صرفه ای تولید می کند که با جمع آوری مرکزی، یکپارچه سازی و بهینه سازی اطلاعات، تمامی نیازهای عملیاتی بانک شما را از جمله مدیریت فرایندهای تولید، مالی و حسابداری، کنترل موجودی و سفارش و … را با استفاده از اطلاعات مورد نیاز به نحو احسن مدیریت می نماید.

برای مثال می توانیم نرم افزار CRM(مدیریت ارتباط مشتری) را که ابزاری برای به ثمر رساندن استراتژِی های CRM  سازمان است در اختیارتان قرار دهیم.

نرم افزار های بانکداری

مزایای نرم افزار CRM برای بانکداری

نرم افزار CRM یک استراتژی کسب و کار دقیق برای بانکها بوده و به وسیله ارائه اطلاعات هدفمند، مرتبط و به موقعی که می توانند به مشتری ارزش دهند، به ایجاد ارزش برند و شناسایی و شناخت نیازهای مشتریان کمک می کند. نرم افزار های CRM ابزارهایی دارند که می توانند به وسیله پیگیری اطلاعات پویای مشتری، خدمات مناسب را دسته بندی و به موقع ارائه دهند.

چالش های حل شده در نرم افزار CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) که برای یک شرکت خدمات مالی پیاده سازی شده، می تواند سیستم های اطلاعاتی شرکت را در دسترس کاربران قرار دهد. بسیاری از شرکت های خدمات مالی خط مشی تجاری منحصر بفرد و جداگانه ای دارند که مکمل یکدیگر می باشند و به شرکت اجازه می دهند تا محدوده وسیعی از خدمات مالی و سرویس های مرتبط با واحد مالی را به مشتریان ارائه دهند.

در این وضعیت، اطلاعات نرم افزار CRM در زمان یکپارچه سازی با سایر سیستم های اطلاعاتی جهت پردازش داده ها و ارائه اطلاعات مرتبط و به موقع، به عنوان رکورد اصلی عمل می کنند و خدمات مناسبی در مورد فعالیت هایی مانند بازاریابی، فروش و پشتیبانی مشتری ارائه می دهند. ۳ چالشی که یک نرم افزار CRM می تواند برای بانک ها و موسسات مالی برطرف نماید به شرح زیر است:

 

  • توسعه تدریجی پروفایل های مشتری- مشتریان به بانک های خاصی وفادار نبوده و شرایط آنها پویا و متغیر است.
  • اتصال نقاط ارتباطی- پروفایل های مشتری، طرح های خدمات مشتری و بازاریابی می توانند برای شناسایی فرصت ها و ارائه نرخ های تبدیل با یکدیگر ترکیب شوند.
  • پاسخگویی مناسب – آیتم فعالیت ها ایجاد، تخصیص و پیگیری می شوند و نتایج اندازه گیری می شود.
  • در ادامه چالش هایی بیان شده است که چگونه قابلیت های CRM به بانک ها و موسسات مالی کمک می کند تا ارزش و حفظ مشتری عالی و مدیریت و تبدیل مشتری بالقوه و سرنخ ارائه دهند.

ویژگی های نرم افزار CRM ما

۱.توسعه تدریجی پروفایل های مشتری

 

با نرم افزار CRM، رکورد های سرنخ جدید می توانند خودکار شوند، ذخیره شوند و برای اقدامات بیشتر توسط کارمندان و منابع ارجاع داده شوند. استراتژی ها و فرایندها برای مدیریت صفحات ورود اطلاعات و بازدیدکنندگان سایت می توانند به راحتی پیاده سازی شوند. همچنین می تواند پروفایل های مشتری را رتبه بندی، ذخیره و به روز رسانی کند و رکوردهای سرنخ جدید را برای اقدامات بیشتر از سوی کارمندان بانک یا سایر فرایند ها و ماژول های CRM ایجاد نماید.

 

۲. اتصال نقاط ارتباطی در CRM بانکداری

 

ماژول های خدمات مشتری محور می توانند قابلیت های خدمات مشتری سنتی ارائه دهند که با ایجاد تصویر کاملی از کلیه تعاملات مشتریان ارتقاء یافته اند. ایجاد و مدیریت طرح های بازاریابی فردی یا همگانی و استراتژی های قیمت گذاری نیز کارآمد و سازمان یافته می شوند. بیشتر نرم افزارهای CRM شامل ابزارهای رسانه های اجتماعی هستند که به شما امکان پیگیری و پاسخگویی به موقع را می دهند.

۳. پاسخگویی مناسب در CRM بانکی

 

درگیر بودن و حل مشکلات مشتری الویت بالایی برای تمام صنایع خدماتی دارد. یک نرم افزار CRM می تواند با فراهم کردن اطلاعات پشتیبان تصمیم گیری به موقع و قراردادی، به کارمندان ارشد و سایر منابع کمک کند. با ارائه سطوح افزایش یافته خدمات مشتری، فرصت های جدید برای تبادلات می توانند شناسایی شوند.

یک نرم افزار CRM ابزار سازمانی عالی برای مرتفع کردن این ۳ چالش مشتری محور است که موسسات مالی با آن مواجه هستند. هنگامی که نرم افزار CRM در یک موسسه مالی پیاده سازی می شود، دو چالش رایج وجود دارد که باید رسیدگی شوند: نیازمندی های امنیتی و یکپارچه سازی با سایر سیستم های بانکداری.

 

۴.نیازمندی های امنیت اطلاعات نرم افزار CRM برای بانک ها

 

امنیت اطلاعات و کنترل دسترسی برای بخش های بانکداری و مالی مهم می باشد. در برخی موارد، حساسیت به موقعیت جغرافیایی اطلاعات نیز افزایش می یابد. برخی از نرم افزارهای CRM تنها مبتنی بر ابر هستند که احتمالاً مشکلاتی با محل ذخیره سازی داده ها ایجاد می کنند.
دسترسی و توانایی های کنترل امنیت سطح و نقش ها در نرم افزار CRM به راحتی امکان پذیر است.

 

۵.یکپارچه سازی نرم افزار CRM بانک با سایر سیستم های بانکداری

 

یکپارچه سازی نرم افزار CRM با سایر سیستم های بانکداری یک وظیفه پیچیده می باشد. خوشبختانه، این امر به وسیله تجهیزات کامل و توانایی که ابزارها و روش های استاندارد شده ای ایجاد می کنند، کاملاً پشتیبانی می شود.

نرم افزار بانکداری